Uitslag patiëntenenquête: een 9!
Recent hebben we een anonieme patientenenquête uitgevoerd met als resultaat een gemiddelde uitkomst van een negen! De aanleiding was de herregistratie bij het KwaliteitsRegisterTandartsen (KRT). Hieronder enkele opmerkingen uit de enquête:
“Zeer prettige sfeer, goede rustige behandeling, professioneel.”
“Alles is zeer netjes, vriendelijke mensen.”
“De behandelkamer is netjes en de wachtkamer ook.”
“Alles is goed.”
“Jullie doen alles goed.”
“Het is altijd prettig, goede communicatie.”
“Naar de tandarts gaan is nooit voor je lol, maar jullie zorgen ervoor dat ik met plezier bij jullie langskom.”
“Vind de tandarts spannend en pijnlijk, maar hier niet.”
“Je wordt goed op je gemak gebracht.”
“Zij kent echt haar patiënten, een goed en veilig gevoel.”
“Fijne service, snel, op tijd!”
“De rust, kennis, kunde, service gerichtheid, humor, alles is top!”
“Nog iets ruimte, er valt altijd wat te verbeteren, maar ik ben zeer tevreden.”
“In verband met milieu, geen wegwerpbekers.”
“Vriendelijk, prima, netjes en verzorgd.”
“Voel mij veilig, vertrouwd, serieus genomen, goede communicatie, de overstap was een goede keuze.”
“Gewoon uitstekend.”
“Tevreden Erg goed, altijd!”
“Goed, geen gedoe.”
“Wel tevreden over de afhandeling over de facturen, maar zou fijn zijn als jullie de nota ook zouden hebben om hem opnieuw te versturen.”
“Uitstekende tandartspraktijk, voel mij hier op mijn gemak.”
“Zeer kundige tandartspraktijk.”
“Klant gericht, klantvriendelijk.”
“Goede tandarts, moderne praktijk, efficiënt.”
“Zeer kundige tandartspraktijk.”
“Altijd goed geholpen.”
“Geen poeha!”
Publicatiedatum: 06-11-2018